menu
Snelbestellijst
Voer de Brady-orderreferentie hieronder in:
Voorbeeld: M210, 150243, M7-R4300
 
Dit product zit al in je winkelwagen. We passen de hoeveelheid aan.
Wis of corrigeer fouten om verder te gaan

Labels

Labels volgens eigenschap

Printers

Software

RFID

Lockout Tagout

Veiligheidssignalisatie

Leidingmerkers

Meer producten

Echte ondersteuning, direct van de fabrikant

Heeft u plots een technisch probleem met een van uw labelprinters?
Bel ons voor een oplossing. Wij zijn er om u te ondersteunen.

Contacteer ons

Echte ondersteuning


We begrijpen hoe belangrijk labelprinters kunnen zijn. We weten dat labelprinters een essentiële rol spelen bij het mogelijk maken van tracering, kwaliteitscontrole, fraudepreventie, verhoogde veiligheid en operationele efficiëntie. Daarom bieden we voor elk technisch probleem zo snel mogelijk een oplossing.

Welke labelprinter u ook gebruikt: bel ons.

Gemakkelijk te bereiken, overal

Als u een probleem heeft met een labelprinter, bel dan naar Brady. Onze zeer ervaren ingenieurs van het Technical Excellence Centre staan klaar om uw probleem op te lossen. Via telefoon, e-mail of persoonlijk bij u op locatie.

Als u een technische probleem met een labelprinter heeft, krijgt u binnen 24 uur gratis een eerste antwoord, in uw eigen taal. We zijn er om alles eenvoudiger te maken, niet complexer.

Klantgericht, van ontwerp tot ondersteuning

U heeft een technisch probleem met een labelprinter, maar u weet niet zeker of dit gedekt wordt door uw Brady-onderhoudscontract? Neem hoe dan ook contact met ons op voor een oplossing van onze experts. We regelen de details in alle openheid.

We leveren complete oplossingen en volledige ondersteuning, afgestemd op de noden van uw werkplek. Als u een snelle reactietijd en probleemoplossing nodig heeft, dan is dat wat we u zullen bieden. Als u een professionele installatie en programmering van labelprinters, opleiding, preventief onderhoud, vervangprinters of zelfs stand-by vervangprinters bij u ter plaatse wilt, dan zorgen we daarvoor. Bel ons, vertel ons wat u nodig heeft en we zullen u een ideaal serviceniveau voorstellen.

We ontwerpen, produceren en bieden uitstekende labelprinters en identificatieoplossingen. We zijn trots op wat we maken en staan volledig achter onze producten. We bieden niet alleen betrouwbare labels en printers, maar ook een betrouwbare klantenservice.

Onze ervaren ingenieurs kennen elk onderdeel van uw Brady-printer tot in detail, van printkop, stuurprogramma's tot software. Ze lossen uw probleem op, hoe uniek het ook is. Want dat is het voordeel van rechtstreekse ondersteuning van de fabrikant.

Beter met Brady

De wereld is niet perfect. Maar het wordt wel beter met Brady. Ons Technical Excellence Centre kan ook problemen oplossen met printers die niet van Brady zijn. Ook hiermee zijn we u graag van dienst. Want dat is wat we verstaan onder echte, klantgerichte ondersteuning.

Bovendien worden al onze serviceniveaus volledig transparant aangeboden, compleet met interventietijd, hersteltijd en kosten. U kunt de total cost of ownership berekenen voordat u beslist.

Krijg een oplossing

Zelfs zonder contract, of voor niet-Brady-printers, kunt u contact opnemen en een oplossing krijgen.

    Andere locaties

Een overzicht van de serviceniveaus

Welk technisch serviceniveau heeft u nodig? Bekijk alle opties of neem contact met ons op voor een specifiek probleem.

Maintenance
Lite
Standard
Ultra
Prioritaire toegang tot ondersteuning Ja Ja Ja Ja
Werkdagen tot oplossing 5 5 2 2
Verzendkosten printer / kosten voor interventie Inbegrepen Inbegrepen Inbegrepen Inbegrepen
Installatie en opleiding Nee Nee Nee Ja
Jaarlijks preventief onderhoud Bij Brady (IN) of bij de klant (OUT)* Bij Brady (IN) of bij de klant (OUT)* Bij Brady (IN) of bij de klant (OUT)* Bij de klant, met herhalingsopleiding ter plaatse op aanvraag
Slijtageonderdelen** Ja Ja Ja Ja
Reserveonderdelen (excl. printkop) Nee Ja Ja Ja
Printkop bij gebruik met Brady-labelmaterialen Nee Nee Ja Ja
Werkuren inbegrepen 1 2 Alle Alle
Vervangprinter inbegrepen Nee Nee Verzonden op aanvraag Beschikbaar in uw bedrijf
Ondersteunde printers Brady /Niet-Brady*** Brady Brady Brady

*De meeste onderhoudscontracten omvatten de optie voor onderhoud bij Brady of bij de klant, waarbij printers naar onze specialisten worden verzonden of onze specialisten bij u ter plaatse printers komen onderhouden.
**Voor oudere printermodellen van Brady die zijn vervangen door een nieuwere versie, controleren we of er slijtageonderdelen verkrijgbaar zijn.
***We bieden onderhoudscontracten aan voor printers die niet van Brady zijn, met prioritaire toegang tot onze specialisten en preventief onderhoud op aanvraag. Bij het afsluiten van het contract maken we afspraken over het aantal reserveonderdelen dat moet worden aangeschaft om problemen met de beschikbaarheid van reserveonderdelen te voorkomen.

Bekijk alle servicecontracten

Knowledge Center

Brochure

We leveren complete oplossingen en volledige ondersteuning, afgestemd op de noden van uw werkplek.

Download de brochure
Brady Software Updates

Stuurprogramma's en firmware

Heeft u de nieuwste printerstuurprogramma's en firmware van Brady geïnstalleerd?
Update uw apparaten voor optimale prestaties.

Update apparaten
Warranty - Brady360

Gratis garantie

Alle Brady-printers worden aangeboden met een gratis standaardgarantie van 1 jaar. Kijk of deze aan uw noden voldoet.

Standaardgarantie

{{itemAddedCount}} artikel toegevoegd aan winkelwagen

{{itemAddedCount}} artikels toegevoegd aan winkelwagen

Subtotaal ({{totalItemCount}}): {{subtotal}}
Kassa
Producten toegevoegd
Aantal
Prijs
{{item.DisplayName}}
{{item.CustomerSpecificDisplayName || item.DisplayName}}
{{item.CustomerSpecificDisplayName || item.DisplayName}}
{{item.DisplayName}}
Artikelnummer: {{item.CatalogNumber}}
Uw artikelnummer: {{item.CustomerSpecificCatalogNumber}}
Aantal: {{item.ProductQuantity}}
Aantal: {{item.Quantity}}
Prijs: {{item.FormattedProductPrice}}

Er was een probleem met het toevoegen van uw artikel. Probeer het opnieuw.