Cultuur & Waarden

De producten van Brady presteren omdat de mensen van Brady presteren.

Presteren op wereldniveau vereist medewerkers van wereldniveau.
Brady neemt de meest getalenteerde mensen uit de vier windstreken in dienst. Van Milwaukee tot Maleisië, iedere medewerker van Brady deelt dezelfde waarden, dezelfde spirit voor vernieuwing en dezelfde passie om te presteren. Het resultaat? De beste klantenservice, uitzonderlijke kwaliteit en echte waarde. Het personeel van Brady is divers, maar hun passie om te presteren is dezelfde: ervoor zorgen dat alle Brady-klanten over producten beschikken die aan hun behoeften voldoen.


Het leiderschapsmodel van Brady

Iedereen die bij Brady werkt is een leider, en alle leiders van Brady moeten:
  • Zich houden aan de waarden van teamwerk, groei en eerlijkheid
  • Focussen op de klanten
  • Hoge prestaties van onszelf en van anderen verwachten
  • Moedig en zelfverzekerd zijn
  • Onszelf en anderen verantwoordelijk houden
  • Voortdurend meer leren en anderen coachen
  • Elkaar inspireren.

De kwaliteit van Brady is nooit aangetast, en haar ethiek is dat evenmin.

Brady heeft reeds lang een gevestigde ethische reputatie en hecht heel veel belang aan hoge ethische normen. Dit heeft hen er niet van weerhouden om succesvol te zijn op de markt. Bij Brady heet dit “winning the right way”, het is een aanpak die tot talrijke prijzen en onderscheidingen heeft geleid waarbij Brady om zowel haar ethiek als haar groei werd geprezen. Brady’s onaflatende steun voor ontwikkeling in de gemeenschap, haar inzet voor diversiteit op de werkplek, haar gezinsvriendelijke personeelsbeleid en -voordelen hebben telkens weer aangetoond dat bedrijven inderdaad goede ‘corporate citizens’ kunnen zijn en toch binnen een prestatiegerichte markt kunnen functioneren.
Voor meer informatie ...